Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Kültür Topluluğu'nun Blog Sayfasına Hoşgeldiniz. Hoşça vakit geçirmeniz dileğiyle...
Arkadaşlar Facebook Grubumuza da bekleriz.

10 Mayıs 2012 Perşembe

Hala bir umut var mıdır?

...
Bunaldım kendisiyle boğuşmasını
Başkalarında çözmeye çalışan insanlardan.
Usandım sözcük oynamalarından, tılsımlı sıfatlardan, Ofset duyarlılıklardan.
Kaç zamandır duru, yalın, çalışkan, iyi insanlar özlüyorum
'içtenliğin' yada 'dünya görüşünün' kirletmediği.
Bilmiyorum kalmış mıdır adresini yüzlerinde taşıyan insanlar,
Hala bir umut var mıdır?
Ne çıkmaz sokaktayım nede mutsuz,
Sadece rüzgarlardan daha güçlü olmak istiyorum o kadar.
Açık denizlerde nice yolculuklara yelken açarken
Kış güneşinin mutlu ettigi bir kedi gibi mutlu, emin, tasasız
Sere serpe ve keyifli olmak tek isteğim ve dileğim..

Murathan Mungan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder